مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-13اجتماعي

آماده باش گلستان در پی بارش شدید برف/ امدادرسانی هلال احمر به در راه ماندگان


در پی بارش شدید برف در محورهای کوهستانی استان گلستان و مسدود شدن دو محور کوهستانی «توسکستان» و «خوش ییلاق»، جمعیت هلال احمر گلستان به حالت آماده باش کامل درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از روز گذشته در پی بارش شدید برف در محورهای کوهستانی استان گلستان و مسدود شدن دو محور کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق ، جمعیت هلال احمر گلستان به حالت آماده باش کامل درآمد.

بارش شدید برف و کولاک باعث در راه ماندگی تعدادی از مسافران در این دو مسیر شد و همچنین از شب گذشته تردد در محور زیارت گرگان نیز امکان پذیر نبوده و از صبح امروز شهرداری گرگان اجرای عملیات برف روبی را آغاز کرد.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در پی تغییر شرایط جوی در استان گلستان و بارش شدید برف در محورهای کوهستانی استان، جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش کامل درآمد.

حسن ملک شاهکوهی تاکید کرد: در این راستا 88 نیروی عملیاتی در قالب 31 تیم امدادی در سطح پایگاه ها و محور های کوهستانی استان برای امدادرسانی به هموطنان در آماده باش کامل هستند.

  وی اضافه کرد: سامانه تلفنی 112 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های اضطراری هم استانی ها است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش گلستان در پی بارش شدید برف/ امدادرسانی هلال احمر به در راه ماندگان

آماده باش گلستان در پی بارش شدید برف/ امدادرسانی هلال احمر به در راه ماندگان