مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-13حوادث

تاکنون مصدومیت جدی ناشی از سقوط اشیا، درخت، تیربرق نداشته ایم


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با وجود خسارات گسترده به فضای سبز، تاسیسات برق، تابلوهای شهری و شیشه های اتومبیل و منازل شهروندان و حتی تصادفات رانندگی، - فریبرز راشدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: از بامداد امروز شنبه 23 اسفندماه تا ساعت 13:00 امروز 12 مورد ماموریت اورژانس در محدوده وقوع طوفان در زاهدان انجام شده است.

 رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: با وجود خسارات گسترده به فضای سبز،  تاسیسات برق، تابلوهای شهری و شیشه های اتومبیل و منازل شهروندان و حتی تصادفات رانندگی، خوشبختانه تاکنون مصدومیت جدی ناشی از سقوط اشیا، درخت، تیربرق و امثال آن نداشته ایم.

وی ادامه داد:  با توجه به استمرار این وضعیت در ساعات آینده، بیماران تنفسی و قلبی،  بیماران مبتلا به مشکلات چشمی،  سالخوردگان،  زنان باردار و کودکان همچنان از حضور در فضای باز خودداری کنند.

وی افزود: احتمال شکستگی درختان، تیرهای برق،  تابلوها و سایر اشیا مهار نشده در پشت بام ها همچنان وجود دارد،  لذا از سایر افراد هم تقاضا می شود تا از حضور بی مورد در معابر و خیابان ها اجتناب کنند.

  انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون مصدومیت جدی ناشی از سقوط اشیا، درخت، تیربرق نداشته ایم

تاکنون مصدومیت جدی ناشی از سقوط اشیا، درخت، تیربرق نداشته ایم