مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-13سياسي

ثبت نام 7 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در سلماس و تازه شهر


داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان سلماس، در اسرع وقت ثبت نام کنند و نام نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرستان سلماس، در اسرع وقت ثبت نام کنند و نام نویسی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

علی اکبر عسگری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز روند نام نویسی داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سلماس همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: روند ثبت نام از داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرستان سلماس از طریق روش های حضوری و غیرحضوری در حال انجام است.

عسگری افزود: تا پایان روز سوم نام نویسی، مجموعا 7 نفر از شهر سلماس و تازه شهر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند و لازم است افرادی که عزم خود را برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جدی می بینند در روند ثبت نام خود تسریع کنند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی تصریح کرد: ضرورتی برای حضور در فرمانداری نیست و در صورت ثبت نام الکترونیکی بعد از بررسی، قطعیت ثبت نام اعلام خواهد شد.

فرماندار سلماس در پایان با توصیه به استفاده از روش های غیرحضوری اعلامی توسط ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام، تصریح کرد: از همه مردم و مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 7 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در سلماس و تازه شهر

ثبت نام 7 نفر برای انتخابات شوراهای شهر در سلماس و تازه شهر