مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-13اقتصادي

طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان آب پایدار صنایع را تضمین می کند


مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه گفت: تمام صنایع استان اصفهان کمتر از 5 درصد آب از حوضه زاینده رود برداشت می کنند و سهم شرکت فولاد مبارکه کمتر از یک درصد است و پروژه انتقال آب خلیج فارس به اصفهان آب پایدار صنایع را برای تولید تضمین می کند.

- جواد نیلی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی فرایند تولید فولاد، آب پایدار است.

این درحالی است که در سالهای اخیر نوسانات زیادی در بارش ها داشتیم و همین موضوع شرکت فولاد مبارکه را برآن داشت که در ابرپروژه طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان مشارکت داشته باشد تا آب پایدار را از دریا تامین کند.

وی افزود: عملیات انتقال آب خلیج فارس به اصفهان صرفا با اهداف صنعتی و معدنی انجام می شود و سهم شرکت فولاد مبارکه در این طرح در میان سهامداران از همه بیشتر است.

مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: در حال حاضر سهامداران عمده شرکت تامین آب اصفهان صفه که مجری طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان است؛ شرکت فولاد مبارکه، پالایشگاه اصفهان، ذوب آهن، شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی و سازمان همیاری شهرداری های اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان آب پایدار صنایع را تضمین می کند

طرح انتقال آب خلیج فارس به اصفهان آب پایدار صنایع را تضمین می کند