مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-13اقتصادي

سفرهای نوروزی با حمل و نقل عمومی لغو نمی شود


وزیر راه و شهرسازی درباره جزییات فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی و تورهای مسافرتی در ایام کرونا گفت: هیچ مصوبه ای برای عدم فعالیت شرکت های حمل و نقل عمومی صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستند بلیت صادر نمی شود ضمن اینکه رعایت قوانین بهداشتی هم در پایانه ها، هم کادر اجرایی و هم مسافران با دقت رصد می شود.

وی افزود: گرفتن تست کرونا، برای سفرهای بین المللی و سفر به استان های قرمز همچون خوزستان، الزامی است و این قوانین با دقت رصد می شود.

آقای اسلامی با اشاره به تفاهمنامه وزرات میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص فعالیت تورهای گردشگری در کشور، اضافه کرد: بر اساس این تفاهمنامه به تورهای مسافرتی که شیوه نامه های بهداشتی را کامل رعایت کنند، اجازه فعالیت داده شده است.

وزیر راه همچنین گفت: بر اساس قوانین فعلی، مسافرت با ناوگان حمل و نقل عمومی به شرط اقامت در هتل هم با رعایت قوانین بهداشتی منعی ندارد.

وی افزود: ستاد مقابله با کرونا مخالف سفر با خودروهای شخصی و چادر زدن در اماکن گردشگری است، زیرا در این نوع از سفر، امکان نظارت بر رعایت قوانین بهداشتی نیست و این موضوع خطر گسترش کرونا را افزایش می دهد، لذا برای همین ورود و پلاک غیر بومی و خروج پلاک بومی از شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی با حمل و نقل عمومی لغو نمی شود

سفرهای نوروزی با حمل و نقل عمومی لغو نمی شود