مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-13سياسي

تعیین اجاره بهای کیوسک های تهران بر اساس رتبه بندی


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه کیوسک های جدید با طراحی های موضوعی به زودی رونمایی می شود، گفت: جانمایی این کیوسک ها از خیابان ولیعصر و دیگرخیابان های اصلی تهران آغاز می شود.

- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه کیوسک های جدید با طراحی های موضوعی به زودی رونمایی می شود، گفت: جانمایی این کیوسک ها از خیابان ولیعصر و دیگرخیابان های اصلی تهران آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی مفاخریان از اصلاح روش ها و ساختارهای مدیریت و نظارت بر کیوسک ها شهر تهران خبر داد و گفت: از اوائل دهه 70 و همزمان با جانمایی این کیوسک ها ابتدا فعالیت آنها در حوزه مطبوعات بود ولی با گذشت زمان و تحول در رویکرد مطبوعات و حرکت آنها به سمت دیجیتالی شدن، کاربری آن ها به سمت فروش تنقلات و دخانیات تغییر پیدا کرد.

مفاخریان، درباره عرضه کالاهای ممنوعه در کیوسک هایی که در قالب واحد تجاری فعالیت می کنند، گفت: طی سال های گذشته در کیوسک ها سیگار عرضه می شد که این از دیدگاه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد قاچاق کالا و ارز ممنوع است و تخلفات مربوط به کیوسک ها از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اجاره بهای کیوسک های تهران بر اساس رتبه بندی

تعیین اجاره بهای کیوسک های تهران بر اساس رتبه بندی