مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-13حوادث

ناپدید شدن جوان هلیلانی بلافاصله پس از تصادف/ جستجوها کماکان ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طی تصادفی در دو روز گذشته در شهرستان هلیلان جوان 21 ساله ای بر اثر تصادف با اتومبیل به طور ناگهانی مفقود می شود و کماکان نیز اثری از آن یافت نشده است.

حوالی ساعات یازده و نیم شب چهارشنبه اباالفضل رهرو جوان 21 ساله از توابع روستای زیرخاکی هنگامی که با وسیله ی نقلیه ی پژو از شهر توحید به سمت منزل پدری خود در حال حرکت است در روستای چم شاهی به دلیل سرعت بالا و ترکیدن لاستیک جلویی ماشین از مسیر منحرف شده و اتومبیل او پس از پرت شدن از تپه در پنج متری رودخانه ی سیمره متوقف می شود.

به گفته ی اهالی روستا هنگامی که ماشین از دور خارج می شود در نزدیکی رودخانه سیمره متوقف شده اما زمانی که مردم برای کمک به محل وقوع حادثه می روند علی رغم اینکه شیشه جلویی ماشین خورد نشده و امکان پرت شده از شیشه جلویی اتوموبیل وجود ندارد، هیچ اثری از راننده نیست.

  با توجه به گفته ی شاهدان هیچ گونه اثری از خون طی تصادف رخ داده از راننده در ماشین یا اطراف اتوموبیل یافت نشده است.

ساعت یازده شب برای دیدن مادرش راهی منزل پدری می شود بهروز انوری دایی جوان مفقود شده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: اباالفضل روز چهارشنبه هنگامی که از استان کرمانشاه بازگشت در منزل ما در شهرستان توحید متوقف شد که حدود ساعت یازده شب به اصرار خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپدید شدن جوان هلیلانی بلافاصله پس از تصادف/ جستجوها کماکان ادامه دارد

ناپدید شدن جوان هلیلانی بلافاصله پس از تصادف/ جستجوها کماکان ادامه دارد