مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-13سياسي

نخبه پروری یکی از ویژگی های آذربایجان در طول تاریخ بوده است


نخبه پروری یکی از ویژگی های آذربایجان در طول تاریخ بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شهید شیخ محمد خیابانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز،  شهید شیخ محمد خیابانی را یکی از مردان بزرگ تاریخ ایران و آذربایجان دانست و  اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم در سالروز قیام 29 بهمن تأکید کردند نخبه پروری یکی از ویژگی های آذربایجان در طول تاریخ بوده است و شیخ محمد خیابانی هم یکی از نخبگان سیاسی و فرهنگی این دیار است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران این همایش، گفت: آذربایجان در طول تاریخ همیشه چون آذری تابناک، تن ایران را گرمی بخشیده و ایران وطنی تر از آذربایجان و آذربایجانی در تاریخ این کشور وجود ندارد.

  وی بر اهمیت این همایش در زدودن غبار انحراف از چهره مبارز برجسته و حق طلب، شیخ محمد خیابانی تأکید کرد و گفت: به یقین محققان و پژوهشگران در این همایش برای شناساندن اندیشه ها و تبیین مرام و مسلک این مرد بزرگ تلاش خواهند کرد.

  استاندار آذربایجان شرقی، در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد و اختتامیه این همایش نیز عصر امروز در شبستر به عنوان زادگاه شیخ محمد خیابانی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه پروری یکی از ویژگی های آذربایجان در طول تاریخ بوده است

نخبه پروری یکی از ویژگی های آذربایجان در طول تاریخ بوده است