مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-13فرهنگي

اعلام زمان خاکسپاری هوشنگ میرزایی


پیکر مرحوم هوشنگ میرزایی فردا، 24 اسفندماه به خاک سپرده می شود.

- پیکر مرحوم هوشنگ میرزایی فردا، 24 اسفندماه به خاک سپرده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و طبق گفته محسن سخا - مستندساز- پیکر زنده یا هوشنگ میرزایی که روز پنجشنبه، 21 اسفند براثر ابتلا به کرونا درگذشت، یکشنبه، 24 اسفندماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و تدفین می شود.

میرزایی که از یک ماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری و تمام ریه اش درگیر بیماری بود، پنجشنبه هفته گذشته با ایست قلبی درگذشت.

این مستندساز متولد سال 1350 در کوهدشت و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده صدا و سیمابود و از آثارش به با خدا می رقصم ، مرثیه ای برای خاک ، شهر خاموش ، تفتان ، روناک ، چیزی شبیه چشمهایم و ژین، سپیدار، فاصله می توان اشاره کرد.

عضویت در هیات انتخاب پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای خلیج فارس انجمن سینمای جوانان ایران، عضو انتخاب بخش ملی و بین الملل پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در بخش مستند، عضو داوری پنجاه و ششمین جشنواره منطقه ای خلیج فارس انجمن سینمای جوانان ایران، عضو هیئت انتخاب بخش مستند سی و ششمین جشنواره بین فیلم کوتاه تهران، داور بخش جنبی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و داوری هیجدهمین جشن خانه سینما از جمله دیگر فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان خاکسپاری هوشنگ میرزایی

اعلام زمان خاکسپاری هوشنگ میرزایی