مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-13سياسي

هشدار کنشگر منتسب به احمدی نژاد به شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت وی!


وحید هروآبادی کنشگر مدنی منتسب به جریان احمدی نژاد مدعی شد: شورای نگهبان با رد صلاحیت احمدی نژاد هزینه خودش را بالا می برد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا نوشت: کنشگر مدنی منتسب به جریان احمدی نژاد به تحلیل فضای پیش روی انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و نقش مردم و سیاسیون را مورد بررسی قرار داد.

وحید هروآبادی کنشگر سیاسی نزدیک به جریان احمدی نژاد درباره فضا و شرایط انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار داشت: ما معتقد هستیم هیچ کس به جز مردم مشروعیتی برای تعیین سرنوشت اجتماعی آنها ندارد و منحصراً مردم هستند که باید حاکمان را با اراده خودشان انتخاب کنند.

اکنون در میان چهره هایی که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده یا در معرض آن هستند، منحصراً آقای احمدی نژاد است که به وضوح مطالبه مردمی برای حضورش وجود دارد! وی با اشاره به افزایش مطالبات مردمی برای حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خاطر نشان کرد: اگر این مطالبات افزایش یابد آقای احمدی نژاد تکلیف شرعی و انسانی دارد که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود و از دست او خارج است به طوری که اگر شرکت نکند مذموم است که مطالبات مردم را به گوشه ای گذارده و به مسائل و موقعیت سیاسی خودش فکر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کنشگر منتسب به احمدی نژاد به شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت وی!

هشدار کنشگر منتسب به احمدی نژاد به شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت وی!