مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-13ورزشي

بکن باوئر: فلیک زیر و بم تیم ملی را می داند/چرا ماتئوس جانشین یواخیم لو نباشد؟


قیصر فوتبال آلمان معتقد است هانس دیترفلیک و لوتار ماتئوس، گزینه های مناسبی برای جانشینی یواخیم لو در تیم ملی آلمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بحث انگیزترین موضوع کنونی فوتبال آلمان ، انتخاب سرمربی برای تیم ملی بعد از مسابقات یورو 2020 است.

هفته قبل زمانی که یواخیم لو، سرمربی 15 سال اخیر مانشافت اعلام کرد بعد از یورو 2020 کنار می رود تا فرد دیگری جانشین او شود، گمانه زنی های بسیاری در مورد مربی بعدی تیم ملی آلمان  صورت گرفت.

آخرین نفری که در این مورد ابراز نظر کرده، فرانتس بکن باوئر قیصر فوتبال ژرمن هاست؛ اسطوره ای که در نقش بازیکن و مربی، فاتح جام جهانی شد.

او در مصاحبه با نشریه بیلد از چند کاندید مناسب نام برد.

از جمله چهره هایی که بکن باوئر بر زبان آورد، لوتار ماتئوس بود.

    *ماتئوس، گزینه ایی برای جانشینی بکن باوئر در حالی ابراز نظر کرد که یک روز قبل، موضوع حضور احتمالی ماتئوس ، کاپیتان تیم ملی آلمان در جام جهانی 1990 در نقش سرمربی آینده و جانشین لو بسیار داغ شد.

در واقع خود ماتئوس به جدی شدن این بحث دامن زد چرا که در مصاحبه با اسکای اسپورت عنوان کرد قراردادی به مدت 2 سال به عنوان کارشناس تلویزیون ی دارد اما اگر به وی از طرف فدراسیون فوتبال آلمان پیشنهاد کار داده شود، آنوقت به طور جدی به آن فکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکن باوئر: فلیک زیر و بم تیم ملی را می داند/چرا ماتئوس جانشین یواخیم لو نباشد؟

بکن باوئر: فلیک زیر و بم تیم ملی را می داند/چرا ماتئوس جانشین یواخیم لو نباشد؟