مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-13پزشكي

جلوگیری از آلرژی با ماده طبیعی


برای کسانی که عاشق بهار هستند، تماشای شکوفه ها زمان بسیار خوبی محسوب می شود، بااین حال برای افراد مبتلابه آلرژی، شمارش معکوس برای فصل گرده ها چندان جالب نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی برای کسانی که عاشق بهار هستند، تماشای شکوفه ها زمان بسیار خوبی محسوب می شود، بااین حال برای افراد مبتلابه آلرژی، شمارش معکوس برای فصل گرده ها چندان جالب نیست.

خوشبختانه، نتایج تحقیق جدید یک ماده طبیعی را در سیستم ایمنی بدن کشف کرده که ممکن است کلید جلوگیری از آلرژی ها و سایر بیماری های خودایمنی تهدیدکننده زندگی باشد.

به نقل از نیوز، محققان دانشگاه ملی استرالیا می گویند: این واکنش طبیعی به آلرژی ها توسط پروتیین نوریتین انجام می شود.

پروفسور کارولا وینوئسا، محقق ارشد این تحقیق می گوید: ما عملکرد بسیار جذابی در بدن یافتیم که می تواند تولید آنتی بادی هایی که باعث خودایمنی یا آلرژی شود را متوقف کند.

وی در ادامه افزود: سال هاست که نقش نوریتین در مغز و سیستم عصبی شناخته شده است اما ما به مقدار زیادی نوریتین در سیستم ایمنی بدن و مکانیسم آن مشاهده کردیم که هرگز در زیست شناسی توصیف نشده است.

یکی از مکانیسم های سیستم ایمنی بدن ما عملکردی برای جلوگیری از خودایمنی و آلرژی دارد و بر اساس شواهد، قادریم با این ماده، درمانی برای آلرژی ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از آلرژی با ماده طبیعی

جلوگیری از آلرژی با ماده طبیعی