مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-13سياسي

روزهای بی آبی در نوق رفسنجان/وعده های بی عمل مسئولان از پسته ها تا نوروز


اهالی روستاهایی از نوق علیا در رفسنجان در حالی روزهای پایانی سال را سپری می کنند که به جای شست وشو و تمیزکردن منازل برای رفتن به استقبال بهار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، روستاهایی از نوق رفسنجان مدت هاست که مشکل بی آبی و یا آب با کیفیت پایین و مسموم دارند، آبی که اسیدی بوده و حتی برای شست و شوی ظروف هم مضر است که گواه آن زنگ زدگی ظروف فلزی و رسوب کولرهای آبی ست.

در میان این روستاها، مهدی آباد، شجاع آباد، قائمیه و علی آباد دارای بیشترین مشکل هستند و از بی آبی رنج می برند.

از مهرماه که قرار بود با پیگیری های حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یک حلقه چاه (شماره 4) برای تأمین آب این مناطق حفر شود با مخالفت هایی از سوی اهالی ساکن نقطه ای که چاه جانمایی شده بود، مواجه شدند و البته در این میان رنگ و بوی سیاسی کاری هم به مشام می رسید که از خارج از روستای مخالف، نشت کرده بود.

چاهی که قبلا حفر شده بود، پر شده و چاه جدید هم اجازه حفاری نداشت، آبان ماه مجدد مسئولان قول دادند که این کار انجام شود اما تدبیر دولتی ها کارساز نشد و بازهم وعده های بی عمل و مردم بدون آب بهداشتی و سالم.

به گفته کارشناسان آب مکان هایی از منطقه ارزیابی شد و آب در همه جا دارای ec بالایی ست و تنها نقطه ای که آب باکیفیت دارد همین نقطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای بی آبی در نوق رفسنجان/وعده های بی عمل مسئولان از پسته ها تا نوروز

روزهای بی آبی در نوق رفسنجان/وعده های بی عمل مسئولان از پسته ها تا نوروز