مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-13بين الملل

وبینار «باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» برگزار می شود


به همت مرکز ایران و فرانسه  با حمایت و همکاری موزه لوور فرانسه ویدئو کنفرانس «ایران: باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» برگزار می شود.

- به همت مرکز ایران و فرانسه  با حمایت و همکاری موزه لوور فرانسه ویدئو کنفرانس ایران: باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به همت مرکز ایران و فرانسه با حمایت و همکاری موزه لوور فرانسه ویدئو کنفرانس ایران: باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران عصر پنجشنبه مورخ 18 مارس برابر با 28 اسفندماه از ساعت 18 الی 20 به وقت پاریس برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس که با هدف تقویت مناسبات و همکاری های فرهنگی و هنری ایران وفرانسه برگزار می شود، سخنرانانی از کشور فرانسه به همراه اساتیدی از ایران به سخنرانی خواهند پرداخت.

در این برنامه خانم یانیک لینتز Yannick LINTZ ، مدیر دپارتمان هنرهای اسلامی موزه لوور، خانم آریان توما Ariane THOMAS مدیر دپارتمان آثار باستان شرقی موزه لوور، آقای روکو رانت Rocco RANTE محقق و باستان شناس در موزه لوور، آقای روح الله شیرازی مدرس و محقق در دانشگاه سیستان وبلوچستان زاهدان و مدیر انستیتوی ملی تحقیقات باستان شناسی (ICAR) در تهران ، آقای ژولین کنی Julien CUNI باستان شناس و متصدی در دپارتمان آثار باستان شرقی موزه لوور، آقای ژان کلود ووآزن Jean-Claude VOISIN مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» برگزار می شود

وبینار «باستان شناسی و همکاری های فرانسه و ایران» برگزار می شود