مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-13اجتماعي

امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: به دلیل وقوع کولاک شدید، امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین امکان وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: به دلیل وقوع کولاک شدید، امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین امکان وجود ندارد.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزادراه زنجان – قزوین به دلیل کولاک شدید ناشی از بارش برف و وزش باد شب گذشته همچنان مسدود است.

همچنین در آزادراه زنجان – تبریز در حوزه استحفاظی استان آذربایجان شرقی نیز وقوع کولاک و نبود ایمنی کافی سبب انسداد مسیر شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد از مسیر جایگزین در جاده قدیم زنجان – قزوین انجام می شود، تصریح کرد: به دلیل افزایش بار ترافیکی در این محور، تردد با کندی انجام می شود که از رانندگان تقاضا داریم با صبر و حوصله رانندگی کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بارش ها قطع و سامانه بارشی از استان خارج شده است، تاکید کرد: تردد از محورهای کوهستانی، از جمله محور زنجان – طارم با زنجیرچرخ انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد

امکان تردد در آزادراه زنجان – قزوین وجود ندارد