مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-13اجتماعي

برف و کولاک 3 جاده گلستان را بست


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که به علت بارش شدید برف و کولاک دیشب و امروز، سه جاده شامل 2 راه ارتباطی استان با سمنان و یک مسیر درون استانی بسته است.

غلامرضا بیکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسیر دسترسی به شاهرود در استان سمنان از جاده توسکستان گرگان به علت بارش شدید برف به ویژه در محدوده چهارباغ بسته است.

وی افزود: همچنین راه دسترسی به شاهرود از آزادشهر در شرق استان به علت وجود کولاک در محدوده جاده خوش ییلاق مسدود وتردد در آن امکان پذیر نیست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: علاوه بر این 2 جاده برون استانی، مسیر دسترسی به روستای شلمی از توابع شهرستان مراوه تپه در شرقی ترین نقطه استان هم به علت بارش شدید برف و کولاک بسته است.

وی ادامه داد: به علت کولاک شدید، امکان فعالیت ماشین آلات راهداری در این جاده ها وجود ندارد اما در اولین فرصت، تلاش برای بازگشایی این مسیرها آغاز خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با وجود بارش شدید برف، دسترسی به استان خراسان شمالی از طریق جاده پارک ملی گلستان بدون مشکل در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک 3 جاده گلستان را بست

برف و کولاک 3 جاده گلستان را بست