مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-13بين الملل

طالبان پاکستان سازمان دهندگان راهپیمایی روز زن را تهدید کرد


طالبان پاکستان فعالان حقوق زنان را که برای بزرگداشت روز جهانی زن راهپیمایی ترتیب داده بودند تهدید و آنها را به توهین به مقدسات و فحاشی متهم کرد.

- طالبان پاکستان فعالان حقوق زنان را که برای بزرگداشت روز جهانی زن راهپیمایی ترتیب داده بودند تهدید و آنها را به توهین به مقدسات و فحاشی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بیانیه طالبان در پی انتشار تصاویر و ویدئویی هایی در رسانه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد شرکت کنندگان در راهپیمایی هشتم مارس، مصادف با روز جهانی زن به اسلام توهین می کنند اما شرکت کنندگان در این راهپیمایی این تصاویر را انکار کردند.

در این بیانیه آمده است: ما می خواهیم به آن سازمان هایی که در حال گسترش فحاشی و ابتذال در پاکستان عزیزمان هستند، پیامی ارسال کنیم.

راه خود را درست کنید، هنوز بسیاری از جوانان مسلمان در اینجا هستند که می دانند چگونه از اسلام و مرزهای تعیین شده توسط خدا محافظت کنند.

گروه های اسلام گرا روز جمعه راهپیمایی هایی را در چند شهر پاکستان برگزار کرده و از دولت خواستند تا سازمان دهندگان راهپیمایی روز زن را بابت توهین به مقدسات تحت پیگرد قرار دهند و همچنین آنها را به انجام اقداماتی تهدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان پاکستان سازمان دهندگان راهپیمایی روز زن را تهدید کرد

طالبان پاکستان سازمان دهندگان راهپیمایی روز زن را تهدید کرد