مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-13سياسي

نجات محلات از محرومیت فصل مشترک تمامی برنامه های شهرداری است


در اجرای هر پروژه عمرانی در سطح شهر، نگاه اصلی نجات محلات از محرومیت و بسترسازی برای ارتقای تراز آن محله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید مسعود آل عبایی اظهار کرد: محلات مختلف قشم در گذر زمان میزبان سکونت مردم عزیز جزیره شده اند و برای گسترش رفاه شهری وظیفه داریم تا توسعه متوازن را بر تمامی پروژه های شهرداری حاکم کنیم.

وی افزود: اجرای همتراز پروژه ها در محلات مختلف شهر و کمک به رشد یکنواخت تمامی محلات در جغرافیای شهری از جمله مهم ترین مسائلی است که در حوزه عمران شهری قشم به عنوان یکی از اصلی ترین کانون های گردشگری کشور مد نظر قرار داده ایم.

شهردار قشم با بیان این که در یک ساله اخیر بیش از 40 هزار مترمربع آسفالت در مناطق مختلف شهری صورت گرفته است، عنوان داشت: بافت خاک و پوشش جزیره به گونه ای است که اگر در دل شهر مناطقی خاکی قرار داشته باشند به تدریج پیشرفت کرده و ظاهر شهر را دچار نازیبایی می کنند و لذا در یک سال اخیر تمرکز ویژه ای بر جدول گذاری و آسفالت مناطق مورد نیاز شهری داشتیم.

آل عبایی ادامه داد: همکاری مردم با شهرداری در رقم زدن توسعه شهری امری بسیار مهم و کلیدی است و ما در قشم از حمایت و همکاری مردم و مسؤولان محلی برخوردار هستیم و همین مسأله سبب شده تا اجرای پروژه ها در جزیره قشم به شکل مناسبی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات محلات از محرومیت فصل مشترک تمامی برنامه های شهرداری است

نجات محلات از محرومیت فصل مشترک تمامی برنامه های شهرداری است