مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-13اجتماعي

محدودیت تردد در جاده های خراسان شمالی/مسافران، سفرشان را به تعویق بیندازند


رییس مدیریت راه های اداره کل راه داری و حمل ونقل خراسان شمالی گفت: با توجه به بارش های امروز و روز گذشته تردد در جاده های استان با محدودیت و کندی همراه است.

- امین بهزاد نیا در گفت وگو با خبرگزاری فارس از بجنورد با اشاره به بارش برف و کولاک در تمام جاده های خراسان شمالی، اظهار کرد: محور بجنورد به آشخانه حدفاصل گردنه امین الله و سه راهی چمن بید به گرمه به علت کولاک شدید و عدم دید کافی مسدود است.

  رییس مدیریت راه های اداره کل راه داری و حمل ونقل خراسان شمالی، بابیان محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین و کشنده ها اضافه کرد: محور بجنورد به اسفراین حدفاصل اسدلی نیز عبور با زنجیر چرخ ممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به بارش ها مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری و در صورت نیاز وسایل زمستانی ازجمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

گفتنی است طی آخرین اطلاعیه اداره کل راهداری خراسان شمالی که صبح امروز منتشر شد، بارش برف در اکثر محورها ادامه دارد و محور چمن بید به جوزک و جنگل گلستان، گرمه به میامی، شوقان به بجنورد، بجنورد به اسفراین (گردنه اسدلی) فاروج به قوچان و شیروان به علت بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده تردد وسایل نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در جاده های خراسان شمالی/مسافران، سفرشان را به تعویق بیندازند

محدودیت تردد در جاده های خراسان شمالی/مسافران، سفرشان را به تعویق بیندازند