مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-13حوادث

340 فرد گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی، امداد رسانی شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نیروهای امدادی هلال احمر استان در 24 ساعت گذشته به 340 فرد گرفتار شده در برف و کولاک امداد رسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر جعفرزاده با اشاره به بارش برف و امداد رسانی به افراد گرفتار شده در برف افزود: با بارش برف و وقوع کولاک در محور شهرستان های چالدران، اشنویه، تکاب، مهاباد و نقده، تعداد 111 خودروی گرفتار شده به همراه 340 سرنشین گرفتار در کولاک و برف توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد 70 خودرو به همراه 70 خانوار و 210 سرنشین مربوط به شهرستان چالدران بوده که بیشترین امدادرسانی را تیم امدادی در این محور انجام داده است.

جعفرزاده همچنین از امداد رسانی به 5 نفر از افراد حادثه دیده در محور مهاباد در خبر داد و گفت: 5 نفر از افراد یک خودرو که در برف و کولاک گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی جمعیت در پایگاه امدادی کله کاوی اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در ادامه افزود: در این عملیات برف و کولاک 8 تیم عملیاتی در سطح استان شرکت داشته و 4 دستگاه آمبولانس نیز در این کمک رسانی ها به کار گرفته شد.

جعفرزاده با اشاره به توزیع اقلام غذایی به برخی از افراد گرفتار در برف، یادآور شد: در این عملیات 72 بسته جیره غذایی اضطرار ی نیز توزیع شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 فرد گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی، امداد رسانی شدند

340 فرد گرفتار در برف و کولاک آذربایجان غربی، امداد رسانی شدند