مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-13سياسي

المان مناسب شهدا در شهر زنجان دیده نمی شود/ لزوم وجود نگاه منتقدانه به شهرداری


عضو شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه با وجود نام گذاری خیابان های شهر به نام شهدا، المان های مناسب برای شهدا در سطح شهر وجود ندارد، گفت: - محمدرضا عزتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفته گذشته شورای وحدت در زنجان تشکیل شد که رؤسا و دبیران 21 حزب زنجان در آن حضور یافته و اعضای شورای مرکزی آن انتخاب شدند.

عضو شورای وحدت استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات برگزار و 13 نفر به عنوان شورای مرکزی شورای وحدت انتخاب شدند، ادامه داد: انتخابات داخلی نیز برگزار و حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی رییس، ابوالفضل خویینی نائب رییس و رضا رحیم پور به عنوان دبیر و سخنگوی این شورا انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل شورای وحدت، ایجاد اتفاق نظر بین احزاب است، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولتی جوان، انقلابی و اسلامی است.

عزتی با بیان اینکه تشکیل شورای وحدت به منظور ایجاد جریان همسو و موازی با احزاب و جریان های انقلابی است، گفت: این شورا سعی دارد نیروهای انقلابی را در مسیر رسیدن به اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری همراهی کند.

عضو شورای وحدت استان زنجان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایران اسلامی را بدون شهدا نمی توان تصور کرد، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان مناسب شهدا در شهر زنجان دیده نمی شود/ لزوم وجود نگاه منتقدانه به شهرداری

المان مناسب شهدا در شهر زنجان دیده نمی شود/ لزوم وجود نگاه منتقدانه به شهرداری