مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-13حوادث

10 ساعت گرفتاری مسافران در برف و کولاک کمربندی دامغان/ امدادرسانی بسیار ضعیف است


یک مسافر در راه مانده در محور دامغان با اشاره به گرفتاری بیش از 10 ساعته بالغ بر 500 خودرو در چندصد متری ورودی دامغان در برف و کولاک، گفت: - تا کنون هیچ امداد رسانی صورت نگرفته است.

مجتبی رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از گرفتاری بیش از 500 خودرو در محور کمربندی دامغان خبر داد و بیان کرد: از ساعت 23 شب گذشته بارش برف و کولاک شدید در محور اصلی دامغان- سمنان و در کمربندی ورودی شهر دامغان سبب زمین گیر شدن خودروها شده است.

وی با بیان اینکه حدوداً می توان تعداد خودروهای گرفتار را 500 تا 800 دستگاه تخمین زد، ابراز کرد: از ساعات اولیه تماس با پلیس و مسئولان فرمانداری دامغان و راهداری آغاز شد و همه به مسافران اعلام می کردند که در حال آماده کردن خودروها هستند اما ساعت ها گذشت و خودروهای امدادی به کمربندی دامغان که فاصله اندکی با شهر دارد، نرسیده است.

این مسافر با بیان اینکه فرمانداری بارها و بارها اعلام کرد که در حال حاضر کردن خودروها هستند، بیان کرد: از ساعت دو صبح امروز مشخص شد که خودروهای امدادی از دامغان نمی توانند به محل اعزام شوند و به ما اعلام شد که باید تا صبح منتظر بمانیم.

رحیمی با بیان اینکه همان موقع فرمانداری دامغان می توانست با ارتش و سپاه تماس گرفته و درخواست نیروی کمکی کند، تاکید داشت: بعد از ساعت ها وعده و وعید برای امداد رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 ساعت گرفتاری مسافران در برف و کولاک کمربندی دامغان/ امدادرسانی بسیار ضعیف است

10 ساعت گرفتاری مسافران در برف و کولاک کمربندی دامغان/ امدادرسانی بسیار ضعیف است