مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-13بين الملل

ظهور ملکه نژادپرست+ عکس


خبرگزاری رویترز - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ملکه الیزابت از زمان مصاحبه کاملاً جنجالی نوه اش شاهزاده هری و همسرش مگان که حاندان سلطنتی را به لرزه درآورد، برای نخستین بار ظاهر شد اما هیچ اشاره ای به بحرانی که در خانواده اش ایجاد شده، نکرد.

در یک تماس ویدئویی با دانشمندان و دانش آموزان به مناسبت هفته علوم در انگلیس، ملکه اصلاً به مصاحبه اخیر اشاره نکرد، رویکرد معمول اعضای خانواده سلطنتی نسبت به آنچه آنها گفته اند یک موضوع خانوادگی خصوصی است.

در عوض وی درباره آخرین به روزرسانی های مأموریت استقامت مریخ ناسا و همچنین کشف یک شهاب سنگ نادر که ماه گذشته در گلوسترشایر، غرب انگلیس فرود آمد، بحث کرد.

ملکه در نشست مجازی که روز چهارشنبه برگزار شد، گفت: خوشحالم که شهاب سنگ به کسی برخورد نکرد ، البته جزییات آن فقط توسط کاخ باکینگهام روز جمعه منتشر شد.

مصاحبه یکشنبه شب اوپرا وینفری مجری سرشناس شبکه سی بی اس آمریکا با شاهزاده هری نوه ملکه و همسر دورگه اش مگان مارکل ، بیش از آنچه تصور می شد جنجال به پا کرد.

حدود یک سال پیش بود که هری فرزند شاهزاده چارلز و پرنسس دایانا به همراه همسرش به دلایلی که در این مصاحبه به گوشه هایی از آن اشاره شده، لندن را ترک، و به آمریکا مهاجرت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور ملکه نژادپرست+ عکس

ظهور ملکه نژادپرست+ عکس