مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-13سياسي

آریان پور: مسافرت در نوروز امسال بیمارشدن است و نه لذت بردن


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و به مسافرت های تفریحی نروند.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و به مسافرت های تفریحی نروند.

رضا آریان پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همانطور که همه مردم عزیز ایران می دانند به دلیل تغییر ایجاد شده در ویروس کرونا، ویروس جهش یافته انگلیسی شیوع پیدا کرده که مهاجم تر بوده و سریع تر علائم بروز می دهد به طوری که زودتر ریه های فرد را از کار انداخته و مخاطراتی را برای بیمار به وجود می آورد.

وی ادامه داد: علی رغم تمامی زحمات و ایثارگری های کادر پزشکی و پرستاران همچنان وضعیت ایمن نیست و مبتلایان به ویروس جهش یافته انگلیسی شرایط شان خطرناک تر از قبل است، احتمال این که دارو به آنها پاسخ ندهد و فرد دچار مشکلاتی شود وجود دارد.

درست است که مسئولان وزارت بهداشت اقدامات خوبی برای واکسیناسیون کرده اند و برخی گروه های پرخطر واکسن شدند، اما باز هم مطمئن ترین راه برای پیشگیری از کرونا استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت برنامه ای برای خرید واکسن از منابع معتبر دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آریان پور: مسافرت در نوروز امسال بیمارشدن است و نه لذت بردن

آریان پور: مسافرت در نوروز امسال بیمارشدن است و نه لذت بردن