مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-13اجتماعي

ثبت بارش 47 میلی متری در مینودشت/ گلستان سفیدپوش شد


مدیرکل هواشناسی گلستان از ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان خبرداد و گفت: در اکثر نقاط گلستان شاهد بارش برف و باران هستیم و بیشترین بارش از مینودشت با 47 میلی متر گزارش شده است.

- نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه سرد و بارشی که از روز پنج شنبه استان را تحت تاثیر قرار داده، اثرات آن با وزش باد شدید و بارش پراکنده باران در سطح استان آغاز شد.

وی افزود: رفته رفته با قوت گرفتن این سامانه بارش باران بیشتر نواحی استان را در بر گرفته به طوری که از آغاز بارش ها تا ساعت 6 بامداد از ایستگاه مینودشت 47 میلی متر، فرودگاه گرگان 41 میلی متر، سایت اداری 40 میلی تر، تنگراه 35.

3، رامیان 34.

4، کردکوی 31.

6، علی آبادکتول 30.

4 و اینچه برون 30.

2 میلی متر بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان اضافه کرد: همچنین از شامگاه جمعه شاهد بارش برف در ارتفاعات کوهستانی و شهرهای مختلف استان از جمله کلاله، گنبدکاووس، گرگان، رامیان و علی آباد هستیم.

داداشی بیان کرد: بر اساس الگوهای پیش یابی هوا انتظار می رود این روند ناپایداری همراه با کاهش 14 درجه دما تا امشب (شنبه) ادامه داشته باشد.

وی گفت: همچنین با بارش های نقطه ای و وقوع کولاک و یخبندان در محورهای کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای همچنان وجود دارد لذا مردم تمهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بارش 47 میلی متری در مینودشت/ گلستان سفیدپوش شد

ثبت بارش 47 میلی متری در مینودشت/ گلستان سفیدپوش شد