مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 22:252021-03-12اقتصادي

گردن از مو باریک تر مصرف کنندگان مرکبات و ضرب المثل درمانی مسؤولان


قیمت مرکبات در حالی با فاصله هشت تا 10 هزار تومانی از باغدار به دست مصرف کننده می رسد که ناظران امر مردم را به ضرب المثل سزای گران فروش نخریدن حوله می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، افزایش قیمت مرکبات در روزهای پایانی سال در مراکز عرضه و خرده فروشی گلایه های جدی این روزها مردم است.

مرکبات در برخی از واحدهای عرضه میوه مازندران 15 تا 20 هزار تومان عرضه می شود، در حالی که بهترین مرکبات در میادین بار حدود 10 هزار تومان خرید و فروش می شود.

با احتساب سود 30 درصد برای واحدهای خرده فروشی این محصول با تفاوت کمتری از میادین میوه در اختیار مردم قرار گیرد اما عملا این طور نیست.

*مدیران میدان بار شاکی تر از مردم مدیران میادین این بار به جای مردم مطالبه گری کرده و نسبت به قیمت بالای مرکبات نزد خرده فروشی ها گلایه مند هستند از نبود نظارت های کافی گلایه دارند.

مه نما مسؤول میدان میوه و ترباره در رامسر درباره قیمت مرکبات در بازار غرب استان مازندران، اظهار کرد: تامسون از هشت هزار تومان تا 9 هزار و 500 ، پرتقال خونی هم از 11 تا 12 هزار تومان است.

وقتی صحبت از قیمت بازار مطرح شد، مه نما سر صحبت را این گونه باز کرد: قیمت مرکبات تا میدان بار قانونی است، ولی مصرف کننده این پرتقال را حدود 20 هزار تومان در اختیار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردن از مو باریک تر مصرف کنندگان مرکبات و ضرب المثل درمانی مسؤولان

گردن از مو باریک تر مصرف کنندگان مرکبات و ضرب المثل درمانی مسؤولان