مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 21:152021-03-12سياسي

تعطیلی آرامستان ها محدود به پنجشنبه آخر سال نشود


معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آغاز اطلاع رسانی تعطیلی آرامستان های قم در پنج شنبه آخر سال گفت: تدابیر لازم برای ازدحام مردم در آرامستان ها در برخی دیگر از روزها نیز باید اندیشیده شود.

- سید امیر سامع امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که مناسبت های مختلف مذهبی و سنتی در روزهای پایانی سال جاری و همچنین آغاز سال جدید یادآور ضرورت برنامه ریزی برای تجمع های احتمالی در شرایط اولویت نخست بدانیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم همچنین مدیریت سفرهای نوروزی را امری بسیار مهم خواند و بیان کرد: لازم است تا هرچه سریع تر تکلیف نهایی درباره انجام سفر یا عدم انجام سفر به قم مشخص شود، چراکه از یک طرف قم در محدوده آبی کرونایی تعریف و پذیرش مسافر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، آزاد اعلام شده است، اما از طرف دیگر بحث إعمال محدودیت سفرهای نوروزی برای شهرهای مسافرپذیر مانند قم برای مدیریت بحث کرونا هم مطرح است.

وی ادامه داد: قم هر ساله در ایام نیمه شعبان نیز بویژه در محدوده مسجد مقدس جمکران، میزبان و پذیرای خیل عظیم مسافران و زائران بوده است که اگر قرار باشد در سال جاری نیز این میزبانی صورت گیرد، باید تدابیر لازم در این زمینه مانند تعبیه 200 هکتار فضای پارکینگی پیش بینی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آرامستان ها محدود به پنجشنبه آخر سال نشود

تعطیلی آرامستان ها محدود به پنجشنبه آخر سال نشود