مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-12ورزشي

سه کاراته کای ایران در دیدار رده بندی/ حذف هفت کاراته کا


روز نخست از اولین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با حضور سه کاراته کا در دیدار رده بندی و حذف هفت کاراته کای دیگر همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور 583 کاراته کا از 72 کشور به میزبانی ترکیه در شهر استانبول آغاز شد که در پایان روز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می روند و مهسا افسانه، نگین باقری، تیم کاتا (شهرجردی، زند، فراز مهر) طراوت خاکسار، بهمن عسگری، امیرمهدیزاده و امیررضا میرزایی نیز از دور رقابتها کنار رفتند.

در رقابتهای نوبت عصر و در وزن 67- کیلوگرم مردان امیر مهدیزاده دور نخست 5 بر یک نتیجه را به لی جیه وان از کره جنوبی باخت و حذف شد.

امیررضا میرزایی دیگر کاراته کای ایران در این وزن پس از دو پیروزی 7 بر 3 مقابل دیش لونکو از اوکراین و دیوید کوهن از آلمان، 2 بر صفر نتیجه به الساوی نماینده مصر واگذار کرد و به دلیل صعود این مصری به دیدار نهایی، راهی گروه شانس مجدد شد که در این مرحله هم بعد از برتری یک بر صفر مقابل استفان استیماچ از اوکراین، 2 بر یک برابر ارنست شرف الدینوف از روسیه باخت و از دور مسابقات کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کاراته کای ایران در دیدار رده بندی/ حذف هفت کاراته کا

سه کاراته کای ایران در دیدار رده بندی/ حذف هفت کاراته کا