مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 13:252021-03-12سياسي

عقب نشینی کشورهای اروپایی نتیجه مقاومت است


امام جمعه ماهنشان با اشاره به عقب نشینی طلبکارانه کشورهای اروپایی از قطعنامه ضد ایرانی گفت: این عقب نشینی نتیجه گفتمان، مقاومت و دست برتر ایران و عمق راهبردی ما در منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی اکبری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ماهنشان به تاسیس بنیاد شهید انقلاب ا و جهاد و مبارزه است.

علی اکبری به ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز اشاره کرد و افزود: جانبازان مایه سرافرازی ملت ایران هستند و زبان عاجز است از ترسیم مقام بلندپایه جانبازان که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از اسلام و وطن جانبازی کردند.

  وی با اشاره به عقب نشینی طلبکارانه کشورهای اروپایی از قطعنامه ضد ایرانی افزود: این عقب نشینی نتیجه گفتمان، مقاومت و دست برتر ایران و عمق راهبردی ما در منطقه است.

امام جمعه ماهنشان بر هوشیاری و فعالیت هوشمندانه دیپلماسی و حفظ وحدت را خواستار شد و تصریح کرد: عقب نشینی کشورهای اروپایی نتیجه موضع محکم مجلس، همراهی دولت، تقویت وحدت داخلی بر محور مواضع حکیمانه و قاطعانه گذاشته شده است، افزود: بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسؤولیت نظارت بر انتخابات شوراها را برعهده دارند و از مجلس انقلابی انتظار می رود در همه مراحل نظارت بر انتخابات شوراها از انتخاب اعضای هیئت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی کشورهای اروپایی نتیجه مقاومت است

عقب نشینی کشورهای اروپایی نتیجه مقاومت است