مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-12سياسي

مجاهدت های سردار کوسه چی برای همیشه الهام بخش مدافعان ایران است


رییس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: مجاهدت های سردار کوسه چی ماندگار و برای همیشه الهام بخش نیروهای مسلح و مدافعان ایران اسلامی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، در پی عروج سردار سرتیپ پاسدار محمد حسن کوسه چی دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم سردار سرلشکر پاسدار   پیام تسلیتی صادر کرد که متن این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم عروج آسمانی سردار سرتیپ پاسدار محمد حسن کوسه چی ( پارساکیان ) مدیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) و از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس را سوگمندانه به خانواده معظم و همرزمان دلاور وی  تسلیت عرض می نمایم.

  بی شک مجاهدت های آن سردار فرهیخته، جانباز سرافراز و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و زندگی او در دفاع مقدس و سنگرهای حساس و خطیر پس از آن ، سرشار از صحنه های پیشتازی و سلحشوری در دفاع از آرمان ها و ارزش های الهی و صیانت از استقلال، امنیت و آرامش میهن اسلامی بویژه در خطه غیرتمند غرب کشور و استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است  ، ماندگار و برای همیشه الهام بخش نیروهای مسلح و مدافعان ایران اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت های سردار کوسه چی برای همیشه الهام بخش مدافعان ایران است

مجاهدت های سردار کوسه چی برای همیشه الهام بخش مدافعان ایران است