مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-12سياسي

قالیباف: مردم حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند


قالیباف رییس مجلس با اشاره به کمبود مرغ در بازار، مدیریت این موضوع را مورد انتقاد قرار داد و گفت: مردم حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی مردم نگاه سیاسی نداریم، گفت: مردم این روزها حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند.

محمدباقر قالیباف ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات های خیبر و بدر که در مجتمع فرهنگی آیه ها برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در تمامی محافلی که به یاد و نام شهدا در کشور برگزار می شود به حق دعای خیر این شهدا ما نیز رهرو آنان و امام و ولایت باقی بمانیم.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن و در این مسیر برای نظام و اسلام و انقلاب نبرد کردن سخت است و چالش های زیادی در مسیر وجود دارد.

قالیباف بیان کرد: تمام این سختی ها اما برای مومنان و مجاهدان واقعی یک سنت و امتحان الهی است و براساس سنت خدا همین سختی ها هستند که صف مومنان واقعی را از کفار جدا می کنند.

قالیباف در ادامه با تاکید بر نکته شهید چمران مبنی بر اینکه دفاع مقدس به تعبیر شهید چمران فرق بین مرد و نامرد را مشخص می کند اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس به تمام وعده های الهی ایمان داشتیم و در پیشگاه خدا تسلیم بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مردم حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند

قالیباف: مردم حتی پای مرغ هم نمی توانند بخرند