مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-12سياسي

د


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان بعثت را از نعمت های خداوند متعال به بشریت دانست و اظهار کرد: بعثت پیامبر اسلام از جمله نعمت های بی بدیل به جامعه بشری محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان استقامت را از جمله الگوهای رفتاری پیامبر اسلام(ص)، عنوان و تصریح کرد: داشتن این خصیصه ارزشمند نیازمند عزم و اراده و عمل بر اساس اعتقادات است.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب استقامت در مقابل دشمن هزینه دارد، ادامه داد: بر اساس همین فرمایش اما هزینه سازش و تسلیم در برابر دشمن، بیشتر از استقامت است.

آیت الله خاتمی به راه افتادن گفتمان استقامت و جنگ اراده ها در کشور اشاره و تصریح کرد: باید متوجه باشیم که یکی از کابوس های دشمنان، تحقق ایران قدرتمند، است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه رجب اشاره و کرد و گفت: بر اساس فرمایش امام صادق(ع) هر کس روز آخر ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند سختی جان کندن را به وی آسان می کند و هر کس 2 روز آخر ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند هم سختی جان کندن را به وی آسان کرده و هم وی را از وحشت قبر نجات می دهد و هم عبور وی از پل صراط را آسان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

د

د