مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-12حوادث

رانش زمین در ییلاق ابرده شاندیز باعث مسدودی جاده در این مسیر شد


صبح امروز حادثه رانش زمین در جاده ییلاق ابرده شاندیز اتفاق افتاد که این حادثه علاوه بر مسدود کردن جاده این مسیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، صبح امروز در محدوده نخستین پیچ مسیر روستای ابرده در بخش شاندیز، کوه ریزش کرد و 10 اصله درخت نیز به همراه ریزش کوه، به سطح جاده فرو ریخت، که در حال حاضر، جاده از ابتدای ابرده به سمت زشک و ییلاقات آن مسدود و عملیات آواربرداری و ایمن سازی محل در دست انجام است و تلاش می شود تا عصر امروز این مسیر بازگشایی شود.

فرماندار طرقبه شاندیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تشریح این حادثه بیان کرد: حادثه رانش زمین نرسیده به ییلاق اتفاق افتاده است که علت رانش زمین هم جوی آب سرخاندیز است.

سید حسن حسینی تصریح کرد: این جوی آب از رودخانه ابرده منشعب می شود و به سمت اراضی سرخاندیز می رود و در مسیر حرکت این جوی آب، خانه ای ریزش می کند و تخریب می شود و به داخل جوی آب می ریزد و باعث مسدودی این جوی آب می شود، آب از داخل جوی خارج شده و در مسیر  پایین دست به تراس بندی که پایین جوی آب بوده برخورد می کند و باعث رانش تراس بندی و ریزش آن سبب مسدودی جاده شده است.

وی افزود: هم اکنون با تلاش شهرداری، دهیاری و ساکنین بومی عملیات بازگشایی جاده در حال انجام است و کم کم مسیر بازگشایی می شود، ولی محدودیت ترافیکی تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش زمین در ییلاق ابرده شاندیز باعث مسدودی جاده در این مسیر شد

رانش زمین در ییلاق ابرده شاندیز باعث مسدودی جاده در این مسیر شد