مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-12دانش

ارائه 150 خدمت دندانپزشکی به نیازمندان حاشیه نشین سنندج


گروه جهادی دندانپزشکان بسیجی همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) اقدام به ارائه خدمات به 150 نیازمند ساکن مناطق حاشیه نشین سنندج کردند.

- سنندج- گروه جهادی دندانپزشکان بسیجی همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) اقدام به ارائه خدمات به 150 نیازمند ساکن مناطق حاشیه نشین سنندج کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس دانشکده داندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز جمعه در حاشیه این اقدام خیرخواهانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این اردوی جهادی هشت دندانپزشک، شش تکنسین، 14 دانشجو دندانپزشکی و چهار نفر در حوزه پشتیبانی و اداری حضور پیدا کردند.

محمد رستگار خسروی افزود: در این اقدام خیرخواهانه و جهادی که توسط دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه انجام شده است، 150 خدمت به نیازمندان ارائه شد.

وی اعلام کرد: در این اردوی جهادی 56 مورد ترمیم ،53 مورد کشیدن دندان، 17 مورد رادیوگرافی، 12 مورد پری اپیکال، شش مورد جرم گیری، پنج مورد عصب کشی و 53 مورد ویزیت به مراجعه کنندگان ارائه شد.

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر وظایف آموزشی، پژوهشی و درمانی توانسته ایم در ایام مختلف سال خدمات جهادی داوطلبانه را به اقشار کم برخوردار در مناطق مختلف استان ارائه کنیم و این اردو هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 150 خدمت دندانپزشکی به نیازمندان حاشیه نشین سنندج

ارائه 150 خدمت دندانپزشکی به نیازمندان حاشیه نشین سنندج