مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-12سياسي

دشمن می خواهد در میان مردم شناخت راه حق را مخدوش کند


دشمن می خواهد در میان مردم شناخت راه حق را مخدوش کند گفت: ما باید در این زمینه هشیار و گول تحریف های دشمن را نخورده و بصیرت داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام سید خلیل حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار کرد: اگر کسی تقوا را در رفتارش مراعات کند عملش هر چند کم باشد در پیشگاه خدا بزرگ و با ارزش است.

وی با اشاره به اینکه عمل کم و کوچک که به همراه تقوا باشد بهتر و برتر از عمل زیاد و فراوانی که بدون تقوا باشد افزود: ممکن است کسی عمل خیر انجام دهد اما اگر تقوا نداشته باشد مرتکب حرام هم می شود.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه چند روز اخیر مناسبت های مهم پشت سر گذاشته ایم بیان کرد: دیروز 27رجب آغاز بعثت پیامبر اکرم(ص) بود که در این مورد رهبر معظم انقلاب بیانات مبسوط و مهمی را بیان کردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که هدف بعثت پیامبر(ص) هدایت بشر و راهنمایی او به سمت حکومت مطلق الهی بوده بیان کرد: با توجه به بیانات ایشان انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران با همراهی مردم همان هدف پیامبر اسلام یعنی ایجاد حکومت الهی را در روی زمین دنبال می کردند و همانطور که در آن زمان دشمنان اسلام نتوانستند این موضوع را بپذیرند ظالمان و مستکبران این زمان هم نتوانستند انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد در میان مردم شناخت راه حق را مخدوش کند

دشمن می خواهد در میان مردم شناخت راه حق را مخدوش کند