مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-12سياسي

آب شیرین کن رمچاه و باسعیدو هفته دولت 1400 به بهره برداری می رسد


استاندار هرمزگان از روند تولید، انتقال و توزیع آب در قشم را مورد بررسی قرار دارد و از چند پروژه مهم زیرساختی بازدید کرد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از روند تولید، انتقال و توزیع آب در قشم را مورد بررسی قرار دارد و از چند پروژه مهم زیرساختی بازدید کرد.

فریدون همتی صبح امروز(22 اسفندماه) با اشاره به جزییات سفر امروز به قشم، گفت: امروز با همراهی نمایندگان استان ضمن بازدید از روند تولید ، انتقال و توزیع آب شرب در شهر و روستاهای جزیره قشم ، عملیات اجرایی احداث دوآب شیرین کن جدید در رمچاه و باسعیدو آغاز شد.

وی افزود: در برنامه اولیه، هر یک از این آب شیرین کن ها توانایی تولید سه هزار متر مکعب آب شیرین در شبانه روز را دارا هستند و برای ساخت این دو آب شیرین کن اعتباری معادل 100میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

همتی عنوان کرد: این دو پروژه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی اجرا می شود و هزینه تمام شده تولید هر متر مکعب 14هزار تومان است که با یارانه دولتی قرار است هر مترمکعب آب به قیمت هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد که معادل هفت درصد قیمت تمام شده تولید برای هر متر مکعب است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با قول سرمایه گذار این دو پروژه، قرار است تا هفته دولت سال آینده آب شیرین کن رمچاه و باسعیدو آماده بهره برداری شود، گفت: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شیرین کن رمچاه و باسعیدو هفته دولت 1400 به بهره برداری می رسد

آب شیرین کن رمچاه و باسعیدو هفته دولت 1400 به بهره برداری می رسد