مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-12سياسي

جوانان از فضای مجازی در راستای امیدآفرینی استفاده کنند


حضور فعال جوانان در فضای مجازی باعث می شود دشمنان حقایق را وارونه تحریف نکنند و این حضور باید در راستای امیدآفرینی در بین آحاد ملت باشد.

- مشگین شهر - امام جمعه لاهرود گفت: حضور فعال جوانان در فضای مجازی باعث می شود دشمنان حقایق را وارونه تحریف نکنند و این حضور باید در راستای امیدآفرینی در بین آحاد ملت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهرود با اشاره به فعالیت در فضای مجازی و آسیب های حضور ناآگاهانه جوانان در این فضا اظهار کرد: حضور فعال جوانان به عنوان افسران جنگ نرم در فضای مجازی باعث می شود دشمنان نتوانند حقایق را وارونه تحریف نکنند.

وی آموزش سواد رسانه ای در بین مردم مخصوصاً جوانان و نوجوانان ضروری دانست و افزود: اگر حضور در فضای مجازی توأم با سواد رسانه ای باشد می تواند نوعی جهاد محسوب شود و موجب امید آفرینی، توصیه به ایستادگی در راه حق و بصیرت آفرینی شود.

امام جمعه لاهرود، حضور پرشور در انتخابات پیش رو رامهم تر از انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: حضور در پای صندوق های رأی به عنوان حمایت تمام عیار از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این حضور دشمن شکن بوده و نظام، انقلاب اسلامی و امنیت ملت بزرگ ایران را ضمانت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان از فضای مجازی در راستای امیدآفرینی استفاده کنند

جوانان از فضای مجازی در راستای امیدآفرینی استفاده کنند