مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-12سياسي

جنگ امروز ما نبرد اقتصادی و فرهنگی است/ نیروی مؤمن انقلابی نیاز اصلی کشور


جنگ امروز ما، جنگ اقتصادی، رفع گرانی ها، رسیدگی به امور مردم، قطع دست ویژه خوران و دزدان از بیت المال و نبرد فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در خطبه های نماز جمعه فارسان گفت: جنگ امروز ما، جنگ اقتصادی ، رفع گرانی ها، رسیدگی به امور مردم، قطع دست ویژه خواران و دزدان از بیت المال و نبرد فرهنگی است.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ما نیروی مؤمن انقلابی است که در عرصه های مختلف به خصوص اقتصاد باید مشغول کار شود، افزود: نیاز ما نیروی تربیت شده ای است که می تواند در مقابل هجمه و ترفندهای دشمن بایستد.

راه حل مشکلات کشور نگاه به داخل است و دولت باید این را بپذیرد وی با اشاره به اینکه راه حل مشکلات داخلی نگاه به داخل است و این را باید دولت بپذیرد که همه تخم مرغ های اصلاح اقتصادی را نباید در سبد مذاکره برجام ی بگذارد، توضیح داد: ایران با داشتن 3درصد از ذخایر معدنی جهان و حدود 70 نوع ماده معدنی و بهره مندی از تنوع آب و هوایی و خصوصا نیروی بیکران جوان و خلاق ظرفیت عظیمی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی دارد.

    ملک پور اظهار داشت: این که آن مسئولی منتظر بماند و در هر سخنرانی به زبان های مختلف التماس کند که آمریکا به برجام برگردد مشکلی را حل نمی کند و گرانی حل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز ما نبرد اقتصادی و فرهنگی است/ نیروی مؤمن انقلابی نیاز اصلی کشور

جنگ امروز ما نبرد اقتصادی و فرهنگی است/ نیروی مؤمن انقلابی نیاز اصلی کشور