مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-12سياسي

اصلاح شبکه فاضلاب زابل نیازمند ردیف اعتباری مستقل است


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح شبکه فاضلاب زابل به دلیل فرسودگی نیازمند ردیف اعتباری مستقل است.

- محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شبکه فاضلاب زابل قدمتی 20 ساله دارد و استفاده از لوله آزبست و سیمانی که در مقابل فاضلاب دچار خوردگی و فرسودگی می شود موجب شده طول عمر این لوله ها به پایان برسد.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم که هر چند وقت یکبار بخشی از شبکه فاضلاب شهر زابل ریزش کرده و مسدود می شود و مشکل آب های سطحی در شهر تشدید می شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مشکل با بارش باران و یا ایام پایانی سال که شهروندان اقدام به شستشوی فرش می کنند بیشتر دیده می شود.

وی از ایجاد ردیف اعتباری مستقل برای فاضلاب زابل از محل بودجه سال 1400 بر اساس ماده 23 الحاق قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده ردیف مستقل اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

سرگزی تصریح کرد: اعتبار تقریبی 2 هزار میلیارد ریال از ردیف های متوازن و ملی سازمان برنامه و بودجه به این پروژه اختصاص پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مصوبات وتصمیماتی که گرفته می شود بایستی تا حصول نتیجه نهایی و اجرایی شدن آن پیگیری شود، بیا کرد: دستگاه های اجرایی موظف به پیگیری عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شبکه فاضلاب زابل نیازمند ردیف اعتباری مستقل است

اصلاح شبکه فاضلاب زابل نیازمند ردیف اعتباری مستقل است