مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-12سياسي

فقرمدیریتی مشکل جدی کشور است


امام جمعه رشت با انتقاد از اینکه مسؤولان نظارتی خواب هستند و فقر مدیریتی در کشور وجود دارد گفت: برخی مسؤولان به جای انجام کارهای خود، در کارهای هم چون تغییر فلان مدیر مدرسه دخالت می کنند چراکه در انتخابات علیه جناح سیاسی آن ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول و وضعیت معیشت مردم اظهار کرد:  متأسفانه امروز وضع معیشت مردم خوب نیست و این غصه بزرگی برای ما است، مسؤولان باید گرانی را حل کنند چراکه این مشکلات راه حل دارد و باید به زودی برطرف شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از احوال مردم، کوچه بازار و وضعیت دست فروشان نیز آگاه است، گفت: رهبر انقلاب بارها اشاره کردند که تنها راه مشکلات، نگاه به داخل است و مسؤولان باید گوش به فرمان رهبری باشند، اما متأسفانه به جای اینکه وضعیت را ساماندهی کنند ویرانه ایجاد می کنند و بعد می روند.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات استان گیلان تصریح کرد: باوجود تلاش های صورت گرفته باید به زیربناهای استان بیشتر توجه شود ازجمله وضعیت شرکت ها و کارخانه هایی که ویران شد، دو رودخانه های زرجوب و گوهررود که وضعیت نامطلوبی دارند باید مشکلاتشان برطرف شود متأسفانه هر چه ما فریاد می زنیم کسی نمی شنود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقرمدیریتی مشکل جدی کشور است

فقرمدیریتی مشکل جدی کشور است