مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-12حوادث

پلیس لس آنجلس برای اعتراضات مربوط به قتل جورج فلوید آماده نبود


بر اساس یک گزارش جدید، پلیس لس آنجلس در جریان شورش های مه-ژوئن 2020 آمادگی کمی داشت و به اشتباه بر این باور بود که این اعتراضات هم صلح آمیز است.

- بر اساس یک گزارش جدید، پلیس لس آنجلس در جریان شورش های مه-ژوئن 2020 آمادگی کمی داشت و به اشتباه بر این باور بود که این اعتراضات هم صلح آمیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، گزارشی به سفارش شورای شهر لس آنجلس، کالیفرنیا، پلیس را به دلیل دستگیری بیش از حد افراد و نه آشوبگران خشن، استفاده بیش از حد از مهمات غیر کشنده و عدم توقف به موقع شورش ها، زندانی کردن بیش از حد معترضان و اشتباه درباره ارزیابی اعتراضات به صورت صلح آمیز بر اساس تجربیات گذشته مقصر می داند.

اعتراضات لس آنجلس که به شورشی خشونت آمیز منجر شد در پی کشته شدن جورج فلوید، سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس، مینه سوتا در 25 مه 2020 شکل گرفت.

شورش ها در شهرهای مختلف آمریکا در روزهای بعد از آن شکل گرفت و اعتراضات در مرکز شهر لس آنجلس در 27 و 28 مه به سطحی از خشونت و جرم رسید اما پلیس لس آنجلس که برای این شورش ها آمادگی لازم را نداشت، نتوانست به موقع وارد عمل شود.

بر اساس این گزارش، پلیس لس آنجلس به این شورش ها بی توجهی کرد زیرا معتقد بود روابط خوبی که با جوامع مختلف دارد باعث می شود تا این اعتراضات هم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس لس آنجلس برای اعتراضات مربوط به قتل جورج فلوید آماده نبود

پلیس لس آنجلس برای اعتراضات مربوط به قتل جورج فلوید آماده نبود