مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-12سياسي

اقتدار ایران اسلامی مرهون روزهای سخت شهدا و ایثارگران است


رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز شهید گفت: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی مرهون روزهای سخت شهدا و ایثارگران است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز شهید گفت: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی مرهون روزهای سخت شهدا و ایثارگران است.

عادل شریعت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: 22 اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، تداعی گر ارزش و قداست خون شهدای سرافراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بی تردید بر همگان روشن است که عزت، پیشرفت، اقتدار و صلابت امروز کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری عزیزانی است که در روزهای سخت و سرنوشت ساز با سپر ساختن سینه های خود و ایستادن در مقابل خطرات، صبورانه از کیان میهن عزیز اسلامی دفاع کرده و در این راه پرافتخار جان خود را در طبق اخلاص تقدیم و خود را فدای آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی کردند.

شریعت پور شهادت را عالی ترین مرحله ایثار عنوان و بیان کرد: ایثار در فرهنگ ایرانیان نقش بسیار مهمی دارد، فرهنگ ایثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران اسلامی مرهون روزهای سخت شهدا و ایثارگران است

اقتدار ایران اسلامی مرهون روزهای سخت شهدا و ایثارگران است