مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 21:452021-03-11سياسي

نشست معنویت و اخلاق در سیره نبوی در گناوه برگزار شد


همزمان با سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)، نشست مجازی «معنویت و اخلاق در سیره نبوی» به همت دانشگاه پیام نور و با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) گناوه برگزار شد.

- گناوه- همزمان با سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)، نشست مجازی معنویت و اخلاق در سیره نبوی به همت دانشگاه پیام نور و با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) گناوه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر پنجشنبه شب در این برنامه با اشاره به موضوع نشست اظهار داشت: معنویت یعنی وجود معنا و چیزی که مادی نیست و می تواند یک امر قدسی یا غیبی و یا ارزش های اخلاقی، دین و عرفان و هر نوع معنا بخشی به زندگی باشد.

عباس عاشوری نژاد با اشاره به اینکه در دنیای مادی امروزی انسان ها بیش از هر چیزی نیازمند یافتن معنا برای زندگی هستند افزود: زندگی معنوی به معنای داشتن نگرشی به عالم و آدم است که به انسان آرامش، شادی و امید می دهد.

نویسنده و پژوهشگر تاریخ افزود: بزرگترین تراژدی زندگی مرگ نیست بلکه بی معنا زندگی کردن است و امروز معنای زندگی اغلب انسان ها، امید، شادی و آرامش از دست رفته است پس معنویت یکی از ضرورت های انسان برای ادامه زندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معنویت و اخلاق در سیره نبوی در گناوه برگزار شد

نشست معنویت و اخلاق در سیره نبوی در گناوه برگزار شد