مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 19:102021-03-11سياسي

ایثار و شهادت دو محور اساسی فرهنگ اسلامی است


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثار و شهادت دو محور اساسی در فرهنگ اسلامی ماست و نظام بر اساس این محورها به خوبی ایستادگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یعقوب سلیمانی در مراسم بزرگداشت شهدا و آیین رونمایی از بازسازی و مرمت گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار کرد: از دست اندرکارانی که در راستای منویات رهبر انقلاب در ساماندهی و مرمت قبور شهدا خاصه قبور شهدای امامزاده محمد (ص) تلاش کردند به زیبایی و در شأن شهدا کار مرمت انجام شود، قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه در آستانه 22 اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید هستیم، تصریح کرد: ایثار و شهادت دو محور اساسی در فرهنگ اسلامی ماست و بر اساس این دو محور اسلام و نظام اسلامی به خوبی ایستادگی و در مقابل هر طوفانی مقاومت کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: جریان رشادت و فداکاری رسول گرامی اسلام در شعب ابیطالب، پیروزی خون بر شمشیر در جریان نهضت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، جریان دفاع مقدس، جریان جنگ 33 روزه و نهضت ها، جنگ های محور مقاومت و ایستادگی که وجود داشته به برکت این دو محور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار و شهادت دو محور اساسی فرهنگ اسلامی است

ایثار و شهادت دو محور اساسی فرهنگ اسلامی است