مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-11سياسي

وحدت نظر در انتخاب دولت انقلابی تاکید مقام معظم رهبری است


سرپرست معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تشکیل دولت انقلابی در انتخابات سال 1400 بوده که با وحدت نظر عملی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا شابدین عصر امروز در جمع علمای اهل تسنن بخش مرزی شهرستان به مناسبت عید مبعث اظهار کرد: مبعث فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی بین مسلمانان بوده و مبعث روز مرگ جهالت و شرک پرستی است.

وی وجود پیامبر اکرم (ص) را یکی از مشترکات بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن دانست و تصریح کرد: مشترکاتی مانند وجود پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و قبله مسلمین به منظور نزدیکی و همدلی بین مذاهب اسلامی بوده تا مسلمانان فارغ از هرگونه اختلاف بتوانند دیوارهایی که دشمنان برای تخریب آنها بین تشیع و تسنن ساخته اند بردارند.

* وهابیت در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه با نام اسلام خیانت می کنند/  مسلمانان شیعه و سنی با الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند سرپرست معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور  با اشاره به توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: وهابیت در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه با نام اسلام خیانت کرده و باید مسلمانان شیعه و سنی هوشیار بوده و با الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) جلوی توطئه های دشمنان را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نظر در انتخاب دولت انقلابی تاکید مقام معظم رهبری است

وحدت نظر در انتخاب دولت انقلابی تاکید مقام معظم رهبری است