مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-11سياسي

آزادی 1200 زندانی با جرائم غیرعمد با حمایت خیران و موقوفات


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف گفت: یک هزار و 200 زندانی اسیر بند زندان ها با جرائم غیرعمد طی سال جاری با حمایت خیران نیک اندیش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا معممی مقدم عصر امروز در مراسم اهدای 50 جهیزیه عروس به زوج های جوان و نیازمند این شهرستان، اظهار کرد: شورای هماهنگی امور خیریه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل در روز مبعث پیامبر اسلام اقدام به توزیع 50 جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرد.

وی با اشاره به اینکه این شورا در مدت زمان نزدیک به یک سال از فعالیت خود توانسته دست به اقدامات ارزشمند بزند، افزود: تهیه جهیزیه برای 400 زوج جوان آملی از سوی شورای هماهنگی امور خیریه محقق شده است.

معممی مقدم با اشاره به راه اندازی مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در 801 بقعه متبرکه کشور، تصریح کرد: این مراکز در امام زادگان و بقاع متبرکه شاخص برای کمک به نیازمندان در بخش های گوناگون افتتاح شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام اشاره به کارکردهای اجتماعی و خدمت رسانی در کنار کارکرد فرهنگی و مذهبی بقاع متبرکه و امام زادگان، بیان کرد: با همراهی خیران، مردم و جلب مشارکت های مردمی و درآمد موقوفات می توان نگاه حمایتی به نیازمندان در ایام تحریم، فشار فراوان اقتصادی و بحران کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 1200 زندانی با جرائم غیرعمد با حمایت خیران و موقوفات

آزادی 1200 زندانی با جرائم غیرعمد با حمایت خیران و موقوفات