مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-11اقتصادي

تعجب وزیر پیشین نفت از اظهارت زنگنه در مورد پالایشگاه ستاره خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار کرد: فرهنگ و آسیب های اجتماعی مسائل مهمی هستند اما منشأ بسیاری از چالش های فرهنگی و اجتماعی، - وزیر پیشین نفت گفت: تعجب آور است که وزیر نفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس را کاری بیهوده خطاب می کند چون با ساخت این پالایشگاه واردات بنزین را به صادرات بنزین تبدیل کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار کرد: فرهنگ و آسیب های اجتماعی مسائل مهمی هستند اما منشأ بسیاری از چالش های فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد است.

وی افزود: طبق نظرسنجی ها بیش از 87 درصد از مردم منشأ مشکلات خود را مسائل اقتصادی می دانند و امروز مسئله اقتصاد در اولویت اول کشور قرار دارد و معضلات اقتصادی کشور تنها با نگاه انقلابی و جهادی قابل حل است.

وزیر پیشین نفت ادامه داد: پارس جنوبی بزرگترین پالایشگاه ایران و پایتخت بزرگ انرژی در منطقه است که به همت جوانان ایرانی ساخته و تکمیل شده است.

در تغییر سبد سوخت مصرفی کشور 2500 جایگاه در کشور احداث شد قاسمی با اشاره به آغاز تحریم های نفتی در دولت دهم تصریح کرد: دشمنان با تحریم های نفتی شدید به دنبال بحران سازی های جدی برای مردم بودند، در این راستا تغییر سبد مصرف سوخت از بنزین به گاز در دستور کار قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعجب وزیر پیشین نفت از اظهارت زنگنه در مورد پالایشگاه ستاره خلیج فارس

تعجب وزیر پیشین نفت از اظهارت زنگنه در مورد پالایشگاه ستاره خلیج فارس