مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-11اجتماعي

گامی دیگر در مسیر هوشمند شدن شهر رشت/ پرداخت عوارض الکترونیکی شد


مدیر منطقه پنج شهرداری رشت با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم برای انجام الکترونیکی استعلام ها و پرداخت عوارض شهری در این منطقه، گفت: این کار گامی دیگر در مسیر هوشمند شدن شهر رشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مقصودی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم برای اجرای شهر هوشمند، اظهار کرد: در همین زیرساخت لازم برای ارائه خدمات استعلام و پرداخت عوارض شهری در منطقه 5 رشت فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه شهروندان ساکن منطقه می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی jiasht.

com و با استفاده از کیف پول شهروندی عوارض شهری خود را استعلام و پرداخت کنند، افزود: دو هزار و 990 واحد ملکی در منطقه 5 شهرداری رشت می توانند عوارض خود را از طریق کیف پول شهروندی جیب پرداخت کنند.

مقصودی در ادامه با اشاره به 29 میلیارد ریال عوارض شهری این منطقه، گفت: شهروندان در حال حاضر برای پرداخت عوارض خود مجبور هستند به ازای هر پرداخت عوارض جداگانه ای نیز پرداخت کنند که کیف پول شهروندی جیب عوارض را به صورت یکجا محاسبه و با یک کارمزد پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: کیف پول شهروندی جیب کمک می کند تا شهروندان ساکن در منطقه پنج شهرداری رشت در همه روزهای هفته و در تمام ساعت شبانه روز امکان پرداخت عوارض خود را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی دیگر در مسیر هوشمند شدن شهر رشت/ پرداخت عوارض الکترونیکی شد

گامی دیگر در مسیر هوشمند شدن شهر رشت/ پرداخت عوارض الکترونیکی شد