مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-11سياسي

ایمان حضرت ابوطالب (ع) مانند ایمان اصحاب کهف است


یکی از مراجع تقلید با تشبیه ایمان حضرت ابوطالب (ع) به اصحاب کهف گفت: طبق روایت کافی شریف، ابوطالب (ع) همانند اصحاب کهف در خصوص ایمان خود تقیه کرد.

- قم- یکی از مراجع تقلید با تشبیه ایمان حضرت ابوطالب (ع) به اصحاب کهف گفت: طبق روایت کافی شریف، ابوطالب (ع) همانند اصحاب کهف در خصوص ایمان خود تقیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسین نوری همدانی عصر پنجشنبه در پیامی به مراسم اختتامیه همایش بین المللی حضرت ابوطالب (علیه السلام) حامی پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) با اشاره به شخصیت والای حضرت ابوطالب گفت: ایشان یک شخصیت مهم است، چون حضرت عبدالمطلب در هنگام وفات خود وصیت کرد که حضرت ابوطالب (ع) سرپرستی و کفالت پیامبر (ص) را بر عهده گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: حضرت ابوطالب (ع) شخصیت بزرگ و با عظمتی است و از جایگاه ویژه ای در بین عرب آن روز برخوردار بود و به حضرت ابوطالب (ع) شیخ بطحاء می گفتند، ایشان ذوق شعر هم داشتند و اشعاری را درباره رسول اکرم (ص) سرودند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: ویژگی دیگر حضرت ابوطالب (ع) شجاعت در حمایت از پیامبر (ص) بود، به خصوص این حمایت در شعب ابی طالب نمایان بود، در آنجا خطر نسبت به پیامبر (ص) به حدی بود که حضرت ابوطالب (ع) برای حفظ جان پیامبر (ص)، فرزندانش را در جای رسول اکرم (ص) به جای ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان حضرت ابوطالب (ع) مانند ایمان اصحاب کهف است

ایمان حضرت ابوطالب (ع) مانند ایمان اصحاب کهف است