مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-11سياسي

معاون سپاه قدس: جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود در برجام را مو به مو اجرا کرد


معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر پیشین نفت گفت: جمهوری اسلامی ایران در جریان برجام تعهدات خود را مو به مو انجام داد اما عهدشکنی آمریکاییها برجام را نافرجام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سردار رستم قاسمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک افزود: اصل و بنیان برجام نرمش قهرمانانه ای بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فرمودند.

وی بیان کرد: اینکه در برجام چه نوشته شد، درست بود یا غلط، تمام شده است و معاهده بین المللی برجام امضا شد اما ایران همه تعهدات خود را به صورت مو به مو انجام داد.

وزیر نفت دولت دهم ادامه داد: قبل از مذاکره بیان می شد که ایران به دنبال تنش زایی است و به همین دلیل اجازه مذاکرات داده شد و در این راستا روزها و ماه ها وقت گذاشته شد تا برجام امضا شود اما آمریکاییها خیلی راحت از برجام کنار رفتند و آن را زیرپا گذاشتند.

قاسمی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در سخت ترین تحریم های مالی قرار دارد و نمی تواند منابع مالی خود را در دنیا برای اداره زندگی مردم جابه جا کند و این را باید قضاوت کرد.

وی ادامه داد: تحریم های آمریکا ظلم بزرگی به مردم ایران است و کشور نمی تواند منابع مالی خود را جابه جا کند.

معاون سپاه قدس با بیان اینکه اقتصاد ایران در ایستگاه امروز شرایط خوبی ندارد، گفت: مهمترین چالش کشور موضوع اقتصاد است که منش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سپاه قدس: جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود در برجام را مو به مو اجرا کرد

معاون سپاه قدس: جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود در برجام را مو به مو اجرا کرد